تدریس فیزیک کنکور از ریز تا درشت با ما [خیالت راحت]

تدریس خصوصی کنکور_کنکور_ریاضی و فیزیک

تدریس فیزیک کنکور از ریز تا درشت با ما [خیالت راحت]

تدریس خصوصی کنکور_کنکور_ریاضی و فیزیک

تدریس فیزیک کنکور از ریز تا درشت با ما [خیالت راحت]

در مورد بحث کنکور خیلی از دانش آموزان با نکات کلیدی و نحوه برخورد با تست ها آشنا نیستن ما اینجاییم تا به شما در این امر کمک کنیم تا به بهترین نحو از پس کنکور بر بیاین
ارادتمند شما
خداکرمی
09389750788
09354270562

فیزیک کنکور را چگونه بخوانبم؟؟

 

فیزیک کنکور

 

 

در درس فیزیک، برای کنکور تجربی و ریاضی فقط گرفتن نکته ها و قضیه و فرمول ها کافی نیست بلکه باید علاوه بر یادگیری و فهمیدن، حفظشون کنید چون سر جلسه آزمون و کنکور نه کتاب داریم و نه جزوه. پس اول مفاهیم وقضیه و نکته و فرمول ها رو باید یاد بگیریم و بعد فرمول رو حفظشون کنید و در فواصل منظم مرور کنید که یادتون بمونه.

 

حل تست های آموزشی فیزیک کنکور بدون زمان گرفتن:

 

 

 

بعد از اجرای این مراحلی که گفتم، باید تعدادی تست آموزشی از هر مبحثی که خوندید حل کنید و نیازی نیست زمان بگیرید. فعلا بدون در نظر گرفتن زمان تست بزنید چون الان فقط جنبه یادگیری و آموزشی دارن یعنی میخواهید همه نکات تستی که در جواب تست ها هست رو یاد بگیرید و از مطالبی که مطالعه کردید در تست ها استفاده کنید. تعداد تست ها هم نباید خیلی کم باشه و در حدی باشه که همه مباحثی که خوندید رو پوشش بده. یادتون باشه هدف شما در این قسمت اینه که نکات تست ها رو یاد بگیرید و حتی اگه بیشتر تست های آموزشی رو غلط جواب دادید یا اصلا نتونستید حل کنید ناامید نشید چون شما هنوز در حال یادگیری هستید و طبیعیه که نتونید بعضی از تست ها رو الان حل کنید. مهمه اینه نکات این تست ها رو استخراج کنیم و یاد بگیریم. البته باید منبعی که برای تست انتخاب می کنید هم متناسب با سطح شما باشه. برای انتخاب منبع کمک درسی مناسب درس فیزیک کنکور به صفحه «منابع کمک درسی فیزیک» در سایت مشاوران ۱۰۰ مراجعه کنید.

 

حل تست های زمان دار فیزیک با تکنیک دو خودکار:

 

باید به حدی از تسلط در حل تست فیزیک برسید که بتونید سر جلسه کنکور هر تست رو حداکثر در ۷۴ ثانیه حل کنید. پس حالا که  تا اینجا درس رو خوب یاد گرفتید باید واسه تسلط  بر مطالب و نکات و بالا رفتن سرعت تست زنی چند تا تست تمرین حل کنید. تست هایی که این بار نتونستید حل کنید یا غلط حل کردید رو باید علامت گذاری کنید چون در این تست ها ضعف دارید و باید ضعفتون رو برطرف کنید و دفعات بعدی مرورشون کنید. تو تست زدن زیاد هم نباید افراط کرد مخصوصا برای سال چهارم ها و پشت کنکوری ها که حجم مطالب درسی و تنوعشون زیاده نباید تعداد تست های تمرینی اونقدر زیاد باشه که از بقیه مباحث عقب بمونن. تعداد و حجم تست ها رو با توجه به حجم مبحثی که مطالعه شده باید تعیین کنیم. اولویت بین تست های تالیفی و کنکوری با تست های کنکورهای سراسری به خصوصی تست های چند سال اخیر هست. دقت کنید که در این مرحله باید با تکنیک دو خودکار تست بزنید تا تشخیص بدید چقدر مسلط هستید؟ آیا سرعت عمل کافی برای تست زدن در این مبحث رو دارید و سر آزمون وقت کم نمیارید؟ و آیا یادگیری اولیه شما از این مبحث خوب بوده یا نه؟ با اجرای تکنیک تست زدن با دو خودکار جواب این سوالات رو می تونید بگیرید. اگه با تکنیک دو خودکار آشنایی ندارید صفحه «آموزش تست زنی با تکنیک دو خودکار» رو در سایت مشاوران ۱۰۰ ببینید.

 

چند تست برای هر فصل فیزیک حل کنیم:

 

باید نگاه کنید ببینید از اون مبحث چند تا تست در کنکور سراسری طرح میشه تا به ازای هر یک تستی که از اون مبحث یا فصل در کنکور میاد حداقل ۵۰ تست تمرینی کار کنید. مثلا اگه از فصل مدارهای الکتریکی در کنکور سراسری ۳ تست میاد حداقل باید ۱۵۰ تست تمرینی از این فصل کار کنید.

 

لطفا نظرات خود را درج نمایید.

ارادتمند شما 

مهران خداکرمی

09389750788

http://mehrankhodakarami.ir/

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی