تدریس فیزیک کنکور از ریز تا درشت با ما [خیالت راحت]

تدریس خصوصی کنکور_کنکور_ریاضی و فیزیک

تدریس فیزیک کنکور از ریز تا درشت با ما [خیالت راحت]

تدریس خصوصی کنکور_کنکور_ریاضی و فیزیک

تدریس فیزیک کنکور از ریز تا درشت با ما [خیالت راحت]

در مورد بحث کنکور خیلی از دانش آموزان با نکات کلیدی و نحوه برخورد با تست ها آشنا نیستن ما اینجاییم تا به شما در این امر کمک کنیم تا به بهترین نحو از پس کنکور بر بیاین
ارادتمند شما
خداکرمی
09389750788
09354270562

فیزیک کنکور_روانشناسی کنکور_قسمت3

چگونه میتوان استرس کنکور را کنترل کرد


 اگر داوطلبی هستید که برای آمادگی کنکور دچار استرس هستید و احساس می‌کنید که ممکن است استرس سر جلسه کنکور نیز به سراغتان بیاید، باید از همین الان راه های مقابله با استرس کنکور را بشناسید و برای برطرف کردن این مشکل تلاش کنید پس چگونه میتوان استرس کنکور را کنترل کرد 

فیزیک کنکور

 

توصیه شماره ۶ :  تنظیم ساعت بیولوژیک

فیزیک کنکور

حالات بدنی برحسب عادت در ساعات مختلف متفاوت است. کسی که عادت دارد بعدازظهرها دو ساعت بخوابد، اگر یک روز برای خوابیدن فرصت پیدا نکند، احساس خمودگی و کسالت می کند. کسی که عادت دارد در ساعات معینی مطالعه کند، در صورتی که بخواهد به اجبار این ساعات را تغییر دهد، نتیجه کمتری از مطالعه اش خواهد گرفت. به همین ترتیب ما به تجربه در ساعات متفاوت، عادات مختلفی پیدا کرده و بدن خود را با این شرایط تطبیق می دهیم .
دکتر درستی می گوید: داوطلبان در روز کنکور حتماً باید سر ساعت معینی از خواب بیدار شوند تا بتوانند مسیر محل سکونت- محل آزمون را طی کنند و سر جلسه حاضر شوند. اگر در روزهای پایانی تا ساعات دیروقت شب برای درس خواندن بیدار بمانند، صبح دیر بلند شوند، هر موقع که خواستند صبحانه بخورند و خلاصه برنامه ثابت و یکنواختی منطبق با شرایط روز کنکور نداشته باشند، روز کنکور دچار مشکل می شوند .

 

توصیه شماره ۷ : شادابی تان را حفظ کنید

فیزیک کنکور

آرامش با شادابی ارتباط مستقیم دارد. آن قدر حجم کار خود را زیاد نکنید و آن قدر به خود سخت نگیرید که هرچه به کنکور نزدیک تر شوید، خستگی و بی حوصلگی شما را فراگیرد. باید آن قدر سرحال و شاداب باشید که وقتی به روز کنکور می رسید با روحیه ای آماده سر جلسه آماده شوید. برای سرحالی و شادابی، رعایت چند نکته لازم است : اول نظم که درباره آن صحبت شد. دوم ورزش و نرمش که حتماً باید هر روز انجام شود. هر قدر که برایتان امکان پذیر است، بخصوص اول صبح، حرکات ورزشی انجام دهید. این توصیه را برای روزکنکور هم فراموش نکنید. سوم تغذیه مناسب است که درباره آن همین کنارها مفصل صحبت شده .


توصیه شماره ۸ :  این بند را بدهید پدر و مادرها بخوانند

فیزیک کنکور

کنکور تمام زندگی نیست و در صورت عدم موفقیت در کنکور، وقت برای جبران آن وجود دارد. پس لطف کنید و فضای خانه را آرام نگهدارید و از مقایسه توانایی های فرزندان خود با دیگران پرهیز کنید. خانواده ها باید به همان اندازه که به درس خواندن فرزندانشان اهمیت می دهند باید برای فراهم کردن محیطی آرام و بدون تنش هم تلاش کنند. نه؟
کیفیت درس خواندن مهمتر از کمیت آن است و یک ساعت درس خواندن بدون اضطراب می تواند معادل ۱۰ساعت درس خواندن با اضطراب مفید باشد.

 

لطفا نظرات خود را درج نمایید.

ارادتمند شما 

مهران خداکرمی

09389750788

http://mehrankhodakarami.ir/

  • مهران خداکرمی مدرس فیزیک کنکور

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی